söndag 8 september 2013

Äntligen!!

Inatt fick jag Sami att inse hur jobbigt det är att gå upp var 3-4 timme varje dag! Igår innan jag gick å la mig så tänkte jag att, nä inatt ska jag inte gå upp en enda gång å inte heller mata! Sami ska få känna hur det känns.
Hon vaknade med ett litet skrik första gången 00.50, Sami går ner å värmer på maten, kommer upp å ger mig flaskan, men jag bara ligger kvar. Han börjar mata och jag vänder ryggen.
Samma sak gjorde jag när det va dags för mat nr 2 kl 04.50 :) 
Det kändes så skönt men mycket suckningar fick jag höra från hans sida när hon inte ville somna på en gång.
Strax efter 8.00 vaknar jag å Elina till en mycket trött Sami.
Jag frågar glatt: är du trött Sami? 
Ja faktiskt svarar han, det va tufft att springa upp 2 ggr inatt.
Får se hur det blir på helgerna framöver då :)
Gladaste å sötaste unge!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar